Ventus
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt. Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt. Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole. Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika. Lalkarz: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc. Wiatr Saurusa Dodaje 50 pkt Saurusowi. Splot Słoneczny: Obniża moc przeciwnika o 50pkt i blokuje Karte Otwarcia. Może jej używać tylko El Condor. Gorący Cios: Wyłącznie dla El Condora. Obniża moc wrogiego Bakugana o 100pkt. Wspólna Podróż do wymiaru zagłady Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie) Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się. Karta Mocy: dodaje 100pkt bakuganowi Karta Wolnosci-Blokuje Kartę Zagłady oraz jeśli przeciwnik nieużywa karty zagłady oddaje 1 bakugana Potrójny Tnący Wir -trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta super moc powoduje że wszystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami) Powrót - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.
Zwykła karta 1250$ Karta dodająca 100punktów lub mniej 1000$ Karta dodająca 110punktów lub więcej 1500$
|